IKERKETAK ETA AZTERLANAK ONLINE ESPAZIOAK ETA SARE SOZIALAK

2024ko Abenduaren 10a

"Shitfluencers"-ak: publizitate digitalaren alde iluna

"Shitfluencers" fenomenoak (beren boterea arduragabekeriaz erabiltzen duten "influencer"-ak) kontsumitzaileen pertzepzioa eraldatzen ari da eta marketin digitalarekiko konfiantza arriskuan jartzen.

Eragin-marketinak modu erradikalean eraldatu du aro digitalean publikoarekiko komunikazio- eta interakzio-panorama. Publizitate-mota horren hasieran, markak hedabide tradizionalen mende zeuden batez ere, hala nola telebista, irratia eta prentsa, eta preskriptore tradizionalarengan konfiantza zuten – produktuak gomendatzen zituzten pertsona ezagunak edo adituak – beren mezuak legitimatzeko. 

Hala ere, sare sozialen gorakadak erreferente klase berri bat ekarri du: influencers-ak. Irudi horiek marken eta kontsumitzaileen arteko zubia dira orain, eta ohiko bitartekoak baino modu zuzenagoan eta benetakoagoan lotzen dira entzuleekin.

Eragin-marketinaren inpaktu ekonomikoa esanguratsua da. Influencer Marketing Hub-ek (2024) berriki egindako txosten baten arabera, influencer-en marketineko merkatu globalaren balioa 24.000 milioi dolar baino gehiagora iritsiko da 2024an, hau da, nabarmen handituko da 2022ko 16.000 milioi dolarrekin alderatuta. Zifra horrek erakusten du markek gero eta inbertsio handiagoa egiten dutela influencer kanpainetan, eragile digital horiek audientzia espezifikoak lortzeko eta inbertsiorako itzulkin neurgarri bat sortzeko erakutsitako eraginkortasunak bultzatuta.

Artikulu osoa www.theconversation.com

Bilaketaren emaitzetara itzultzea

Ez ezazu albisterik galdu

Izan ezazu kirol munduarekin lotutako albiste eta proiektu guztien berri. Zure beharretara egokitzeko zure lehentasunak aukeratu ahal izango dituzu.

HARPIDETU ZAITEZ NEWSLETTERRERA