ONLINE ESPAZIOAK ETA SARE SOZIALAK ENPRESAK (ERAIKUNTZA, ZERBITZUAK, MATERIALAK)

2025ko Otsailaren 28a

Sare sozialetan jarraitzaile gehien dituzten kirol-dendak

CMDsportek duela gutxi egin duen azterketa baten arabera, hauek dira sare sozial nagusietan jarraitzaile gehien dituzten kirol-dendak:

  1. Decathlon: Liderrak 3,63 milioi jarraitzaile ditu guztira, eta Facebooken bereziki nabarmentzen da 2,70 milioi jarraitzailerekin.
  2. Emotion futbola: 3,28 milioi jarraitzaile ditu, YouTuben 1,58 milioi harpidedun ditu eta Instagramen 788.000 jarraitzaile inguru.
  3. Mammoth Bikes: Txirrindularitzan espezializatua, 1,29 milioi jarraitzaile ditu, eta presentzia nabarmena du YouTuben.
  4. Sprinter: 1,20 milioi jarraitzaile ditu, eta Facebooken 669.000 zale baino gehiago ditu.

Oro har, aztertutako 35 kirol-denda nagusiek 15,10 milioi jarraitzaile dituzte sare sozialetan, hala nola Facebook, Instagram, TikTok, YouTube eta X. Facebook eta Instagram plataformetan dute presentzia handiena, jarraitzaile guztien %35 eta %32 biltzen baitituzte, hurrenez hurren.

Datu horiek kirol-dendentzat sare sozialetan estrategia sendo bat izateak duen garrantzia islatzen dute, ikus-entzuleekin modu eraginkorrean konektatzeko eta merkatuan duten presentzia indartzeko aukera ematen baitie.

Bilaketaren emaitzetara itzultzea

Ez ezazu albisterik galdu

Izan ezazu kirol munduarekin lotutako albiste eta proiektu guztien berri. Zure beharretara egokitzeko zure lehentasunak aukeratu ahal izango dituzu.

HARPIDETU ZAITEZ NEWSLETTERRERA