IKERKETAK ETA AZTERLANAK

2024ko Uztailaren 01a

PARKOURRA

Jarrera-estiloaren bidez bigarren hezkuntzan parkour ikasteko egoera bat diseinatzea eta inplementatzea

Gorputz Hezkuntzako (GH) ikasleek eduki berriak eskatzen dituztenez, parkourra ikasgelan ezartzea eduki ezin hobea da gaur egun. Kirol-jarduera horren jatorriak eta balioek, gainera, hezkuntza-aukera ugari ematen dizkigute norbanakoaren eta taldearen erantzukizunarekin, autonomiarekin eta autoerregulazioarekin lotutako hainbat gaitasun lantzeko. Ildo horretan, Jarrerazko Estiloaren (JE) zutabe metodologikoak, Autoerregulazioko ereduan oinarritutako estrategiak sartzearekin batera, eduki horri heltzeko aukera bikaina dira. Hori guztia, ikasleen garapen integrala lortzeko, gaitasun kognitibo-intelektualak kontuan hartuta, baina, batez ere, gaitasun afektibo-motibazionalak, pertsonen arteko harremanak eta gizarteratzea kontuan hartuta.

Miranda-Ullán, R., Álvarez-Sánchez, J. L., & Pérez-Pueyo, Ángel. (2024). Diseño e implementación de una situación de aprendizaje de parkour en secundaria a través del Estilo actitudinal. Revista Española De Educación Física Y Deportes, 438(2), 33–59.

Artikulu osoa www.reefd.es

Bilaketaren emaitzetara itzultzea

Ez ezazu albisterik galdu

Izan ezazu kirol munduarekin lotutako albiste eta proiektu guztien berri. Zure beharretara egokitzeko zure lehentasunak aukeratu ahal izango dituzu.

HARPIDETU ZAITEZ NEWSLETTERRERA