IKERKETAK ETA AZTERLANAK

2022ko Azaroaren 21a

Irakaskuntzako motibazio-jokabideak gorputz-hezkuntzan, eredu zirkularraren ikuspegitik: ikasleen motibazioaren alde ilunaren gaineko eraginak

Autodeterminazioaren teoriaren (TAD) oinarriaren pean, hainbat ikerketatan aztertu da Gorputz Hezkuntzako (EF) eskoletan ikasleek dituzten motibazio-ondorioei buruzko irakaskuntzako motibazio-estiloaren rola. Hala ere, motibazioaren alde ilunari dagozkion aldagaietan zentratu diren ikerketak ez dira alde argikoak bezain ugariak. Eredu zirkularraren proposamen berriak, autodeterminazioaren teorian (TAD) oinarritutakoak, motibazio-estiloak eta -jokabideak hartzen ditu bere baitan, eta motibazioaren alde ilunean eragindako ondorioak zehatzago aztertzeko aukera ematen du. Hala, azterlan honek aztertu zuen ikasleek zer pertzepzio duten Gorputz Hezkuntzako irakasle baten portaerei buruz, eta zer eragin duten oinarrizko premia psikologikoen frustrazioan (NPB; autonomia, gaitasuna eta gizarte-harremanak) eta ikasleen asperduran.

Carlos Mayo Rota, Sergio Diloy Peña, Javier García Cazorla, Ángel Abós eta Luis García Gonzálezen “Irakaskuntzako motibazio-jokabideak gorputz-hezkuntzan, eredu zirkularraren ikuspegitik: ikasleen motibazioaren alde ilunaren gaineko eraginak” ikerketa, Gorputz Hezkuntzako eta Kiroletako Espainiako Aldizkariaren 463. zenbakian osorik irakurri dezakezu.

Bilaketaren emaitzetara itzultzea

Ez ezazu albisterik galdu

Izan ezazu kirol munduarekin lotutako albiste eta proiektu guztien berri. Zure beharretara egokitzeko zure lehentasunak aukeratu ahal izango dituzu.

HARPIDETU ZAITEZ NEWSLETTERRERA