AA, BERRIKUNTZA ETA APPAK

2024ko Ekainaren 21a

BESTE BATZUK

eSporten eta IAsporten artean

Birtualaren eta errealaren arteko mugak lausotu egiten dira, eta kirolaren kontzeptua aurrekaririk gabeko metamorfosia jasaten ari da. Duela gutxi, Nazioarteko Batzorde Olinpikoak aurrerapauso harrigarria eman du, espero zen arren, eSportseko Joko Olinpikoen sorrera iragartzean. Mugimendu horrek bideojoko lehiakorrek gero eta inpaktu handiagoa dutela onartzeaz gain, kirola zer den jakiteko nozio tradizional asko ere desafiatzen ditu.

eSportak, edo kirol elektronikoak, nitxo-denborapasa izatetik mundu osoan milioika jarraitzaile dituen industria aberats izatera igaro dira. "League of Legends", "Dota 2" eta "Fortnite" bezalako bideojokoen txapelketek estadioak betetzen dituzte, eta jokalari profesionalak superizarrak bezala tratatzen dira. eSporten ekosistemako eragile asko, era berean, Nazioarteko Batzorde Olinpikoaren babesle garrantzitsuak dira. Testuinguru honetan, Nazioarteko Batzorde Olinpikoak pauso hau eman du eSportsekin, kirolaren modernizazioa baino merkeagoa dirudiena.

Artikulu osoa www.economiaenchandal.com

Bilaketaren emaitzetara itzultzea

Ez ezazu albisterik galdu

Izan ezazu kirol munduarekin lotutako albiste eta proiektu guztien berri. Zure beharretara egokitzeko zure lehentasunak aukeratu ahal izango dituzu.

HARPIDETU ZAITEZ NEWSLETTERRERA