IKERKETAK ETA AZTERLANAK

2023ko Urriaren 11a

Markaren pertzepzioa fitness zentroetan: Konparazio bat premium eta low-cost ereduaren arabera

Ikerketa honek fitness premium zentro baten eta low-cost baten erabiltzaileen markaren pertzepzioa aztertzen du. Helburua honako aldagai interesgarri hauei buruzko pertzepzioak ezagutzea da: irudi korporatiboa, sinesgarritasuna, konfiantza, aintzatespena, jarrerak, etorkizuneko asmoak, ospea, kongruentzia, identifikazioa, kalitatea, balioa eta gogobetetzea. Bestalde, pertzepzio horiek alderatu nahi dira, fitness-zentro motaren arabera ez ezik, generoaren, adinaren, bertaratze-maiztasunaren, inskribatuta daramaten denboraren edo aurretik inskribatuta egotearen arabera alderik dagoen ere aztertu nahi da.

Alguacil Jiménez, M., García-Fernández, J. ., Calabuig , F. ., & Valcarce-Torrente , M. (2023). La percepción de marca en los centros de fitness: Una comparativa según el modelo premium y low-cost (Brand perception in fitness centers: A comparison according to the premium and low-cost model). Retos, 50, 746–760.

Bilaketaren emaitzetara itzultzea

Ez ezazu albisterik galdu

Izan ezazu kirol munduarekin lotutako albiste eta proiektu guztien berri. Zure beharretara egokitzeko zure lehentasunak aukeratu ahal izango dituzu.

HARPIDETU ZAITEZ NEWSLETTERRERA