KIROL KUDEAKETA ENPRESAK (ERAIKUNTZA, ZERBITZUAK, MATERIALA...)

FITNESSA

Kirolaren beste aldea: fitnessa balioekin eta etikarekin birdefinituz

Kirola mundu mailan eragin handiena duen sektoreetako bat da, eta portaerak modelatzeko eta gizarte-kontzientzia sortzeko gaitasun paregabea du. Kirol-instalazioen kopurua handitu eta kirol-markak gero eta gehiago ikusten diren arren, paradoxa bat ikus daiteke: kirol-instalazioen hazkundea jarduera fisikorik ezaren tasa altuekin batera gertatzen da.

Agertoki honek erronka eta aukera bat eskaintzen dio kirol-industriari. Sedentarismoa gero eta kezka handiagoa bihurtzen ari den testuinguru honetan, kirol-industriak, bereziki fitness-zentroek, berebiziko garrantzia du bizimodu aktibo eta arduratsuen sustapenean. Kirola funtsezko motorra da oraindik biztanleria globalaren zati handi batentzat. Kirol-enpresa handietako marketin-sailek produktuak edo ekitaldiak sustatzeaz gain, gizarte-aldaketa positiboetan eragiteko ahalmena ere badute, gizarte-ondasuna marketin-estrategia arduratsuen bidez bultzatuz.

Artikulu honek kirol-enpresek kontsumo arduratsua nola susta dezaketen aztertzen du, Nazio Batuen Garapen Jasangarriko Helburuekin (2015) lerrokatuta, zehazki 12. GJHarekin ("Ekoizpen eta kontsumo arduratsuak").

Artikulu osoa Kirolaren Ekonomiako Espainiako Elkartearen webgunean.

Bilaketaren emaitzetara itzultzea

Ez ezazu albisterik galdu

Izan ezazu kirol munduarekin lotutako albiste eta proiektu guztien berri. Zure beharretara egokitzeko zure lehentasunak aukeratu ahal izango dituzu.

HARPIDETU ZAITEZ NEWSLETTERRERA