ONLINE ESPAZIOAK ETA SARE SOZIALAK ALBISTEAK ETA PRENTSAURREKOAK

FITNESSA

Instagramek Facebook gainditu du fitness sektoreko sare sozial ezagunena bezala, %89,29ko erabilerarekin

Espainiako fitnessaren industrian webgunea eta sare sozialak erabiltzeari buruzko txostenaren zortzigarren edizioa argitaratu da. Txosten hori Sevillako Unibertsitateko Kirol Zerbitzuen, Aisialdiaren, Jolasaren eta Gizarte Ekintzaren Kudeaketa eta Berrikuntzako Ikerketa Taldeak (GISDORAS) eta Kirol Zerbitzuen Kudeaketa, Ikerketa eta Berrikuntzarako Agentziak (AGIISD) egin dute, Valgo Kirol Aholkularitzarekin lankidetzan.

Hona hemen txostenaren ondorio nagusietako batzuk:

  1. Aztertutako fitness kate/zentroen % 91,07k web orri korporatiboa dute.
  2. Instagramek Facebook gainditu du, sektoreko sare sozialik ezagunena baita.
  3. Instagram enpresen %89,29k erabiltzen dute, eta Facebook, berriz, enpresen %86,90ek.
  4. Sektoreko enpresen %45,24k Facebook eta Twitter erabiltzen ditu. Bestalde, Facebook eta Instagram %82,14ra arte erabiliko lituzkete eta hiru sare sozialak %43,45ek.

Albiste osoa Gym Factory webgunean.

Bilaketaren emaitzetara itzultzea

Ez ezazu albisterik galdu

Izan ezazu kirol munduarekin lotutako albiste eta proiektu guztien berri. Zure beharretara egokitzeko zure lehentasunak aukeratu ahal izango dituzu.

HARPIDETU ZAITEZ NEWSLETTERRERA