IKERKETAK ETA AZTERLANAK

2023ko Uztailaren 17a

Ikaskuntza kooperatiboaren eta abentura-espazioen hibridazioa, ikasleen kohesioa hobetzeko

Esperientzia berritzaile honen helburu nagusia izan da Ikaskuntza Kooperatiboaren eta Abentura Espazioen hibridazioa ikasleak maila motorrean, kognitiboan eta sozialean garatzeko metodo osagarri eta eraginkor gisa aurkeztea, eremu soziala eta talde-kohesioa lehenetsiz.

Guztira Lehen Hezkuntzako hirugarren mailako 20 ikasle izan dira; horietatik % 62,8 neskak ziren eta % 37,2 mutilak. Ikasleak hainbat taldetan antolatu ziren, eta Gorputz Hezkuntzako Ikaskuntza Kooperatiboan esku hartzeko programa bat garatu zen, Abentura Espazioetan txertatua, hiru unitate didaktikotan (27 saio).

Ikusi zenez, eredu pedagogiko horiek hibridatuz bi hilabeteko iraupena duen programa batek ikasleak pixkanaka hobetzen ditu interdependentzia positiboko, aurrez aurreko elkarrekintza sustatzaileko eta banakako erantzukizuneko osagaietan.

Garví Medrano, P. M., & Fernández-Torres, J. (2023). Hibridación del Aprendizaje Cooperativo y los Espacios de Aventuras para mejorar la cohesión del alumnadoGorputz Hezkuntzako eta Kiroletako Espainiako Aldizkaria, 437(2), 37-51.

Bilaketaren emaitzetara itzultzea

Ez ezazu albisterik galdu

Izan ezazu kirol munduarekin lotutako albiste eta proiektu guztien berri. Zure beharretara egokitzeko zure lehentasunak aukeratu ahal izango dituzu.

HARPIDETU ZAITEZ NEWSLETTERRERA