saltatu edukira

Aldundiaren Logoa
 
 

Hemen zaude:

Zerbitzuak eta herritarrenganako laguntza

Informazioa

 

Deskribapena

 
Xedea: bide-azpiegiturak kudeatzea.

Xedea: bide-azpiegiturak kudeatzea.

 

itzuli

 

Zerbitzuen funtzionamenduari buruzko kexak eta erreklamazioak

 
 
 

HERRITARRENTZAKO ARRETA

Interbiak Foru Sozietate Publikoaren helburu nagusienetariko bat kudeaketa eraginkorra, gardena eta erabiltzailearengandik hurbilekoa egitea da, azken batean bezeroa Bizkaiko gizarte osoa baita.

Autobiderako helburuen artean, kudeaketa eraginkorra bermatzea dago, Europako gorengo estandarren barruan mantenduz, bezeroaren poztasun maila handia trafiko-eskariaren kudeaketa egokiarekin konbinatuz. Gainera, hiritarrarekiko komunikazio gardena mantendu nahi da, hobekuntza- eta eraikuntza-proiektuei dagokienez.

Horretarako, Herritarrentzako Arreta Zerbitzua sortu du Interbiakek, eta harremanetarako modu hauek eskaintzen ditu:

  •  Bezeroaren arretarako telefonoa: 900 84 00 48
  •  Ohiko posta: Kanariar Uharteen kalea, 19 – 1. solairua. 48015 Bilbo – Bizkaia
  •  Faxa: 944 05 70 01
  •  Helbide elektronikoa: info@interbiak.eus
  • Webgunea: www.interbiak.bizkaia.eus

Halaber, Autobideko Laguntza Zerbitzua ere badago; hori urteko 365 egunetan dago erabiltzaileen esku, eguneko 24 orduetan. Edozer gertatuz gero, autobideko laguntza-taldeak martxan jartzen dira, beharrezko laguntza emateko.

 
 
 
 
 

itzuli