saltatu edukira

Aldundiaren Logoa
 
 

Hemen zaude:

Zerbitzuak eta herritarrenganako laguntza

Informazioa

 

Deskribapena

 
Xedea: hiritarrenganako arreta ez-presentzialerako euskarrien zerbitzugintza, hainbat bitarteko baliatuz (telefonia eta telematika).

Xedea: hiritarrenganako arreta ez-presentzialerako euskarrien zerbitzugintza, hainbat bitarteko baliatuz (telefonia eta telematika).

 

itzuli

 

Zerbitzu-zorroa

 
 
 

HERRITARREI PRESENTZIAZKOA EZ DEN ARRETA ESKAINTZEA.

Herritarrei presentziazkoa ez den Arreta eskaintzeko zerbitzua herritarrek BFAri edo beste erakunde batzuei egindako kontsultei arreta ematean datza, betiere Zugaztelen helburuaren barruan. Horretarako, hainbat komunikazio kanal erabiliko dira, hala nola, telefonoa, web, txat, sare sozialak etab., eta honela sailkatuko ditugu:

•           Informazio orokorrari buruzko kontsultak:

Informazioari, administrazio prozedurei eta araudi aplikagarriari lotutako kontsultak dira.

•           Informazio partikularrari buruzko kontsultak:

Espediente baten egoera zertan den, jakinarazpenak eta/edo desadostasunak argitzea jasotako jakinarazpenetan eta bestelako kontsulta partikularrak.

•           Izapidetzeak:

Eskabideak edo inskripzuioak izapidetzea, ziurtagiairka ematea, datuak aldatzea, gakoak ematea, aldez aurreko hitzordua esleitzea eta lotuta dauden beste prozedura batzuk.

•           Laguntza eta euskarria:

Euskarria datuak betetzean eta akats funtzionalak antzematean, baita aplikazioak erabiltzeko laguntza ere.

•           Kexak eta iradokizunak:

*          Oinarrizko beste kontsulta batzuk:

Oinarrizko informazioa zerbitzu, ordutegi, helbide, eta abarri buruz.

•           Inkestak eta bidaltzeko kanpainak:

Inkestak egitea eta herritarrei informazioaren berri ematea.

 

HERRITARREI ARRETA ESKAINTZEKO AZPIEGITUREN DISEINU ERA GARAPEN LANAK.

BFAk herritarrei hainbat komunikazio-kanalen bidez (telefonoa, web, txat, sare sozialak) arreta egiteko dituen azpiegiturek (adibidez, telefono bidezko arretarako Solidus eCare plataforma, IVR automatikoki bideratzeko eta erantzuteko sistema, NICE grabazio sistema eta tresnen zein prozeduren garapenak) behar bezala funtzionatzeko eta bilakatzeko zein zerbitzua hobetzeko behar diren baliabideak erabiltzea eskatzen dute.

Zerbitzu honek, besteak beste, honako jarduerak hartzen ditu bere gain:

•          Oinarrizkoa

-         Herritarrei ematen zaien arretak dituen beharren analisia eta aurkeztutako soluzioaren diseinu proposamena lantzea

-         Herritarrei arreta emateko plataforma ezartzea (Mitel-Solidus) (zerbitzu taldeak, zerbitzuetara sartzea, lizentziak)

-         Erabiltzaileak eta mezuak kudeatzea

-         Erremintak trebatzea

-         Txostenak eta estatistikak diseinatu eta ematea

-         Gorabeheren kudeaketa eta euskarria

-         Azpiegituren mantenimendua (bertsioak aldatzea)

-         Berrikusketa eta urtero hobetzeko prposamenak       

•          Kontsultak grabatzea        

-         Kontsultak grabatzeko beharren analisia.

-         Beharrezko azpiegiturak ezartzea (IP lizentziak, telefonia sistemak)

-         NICE aplikazioaren parametrizazioa

-         Kontsulten grabazioa kontrolatu eta egiaztatzea (alarmak,…)

-         Behar den kontsulten grabazioa identifikatu eta aurkiztea

-         DBLO betetzean aholkularitza lanak ematea

-         Txostenak eta estatistikak diseinatu eta ematea

-         Gorabeheren kudeaketa eta euskarria

-         Azpiegituren mantenimendua (bertsioak aldatzea)

-         Berrikusketa eta urtero hobetzeko proposamenak

•          Kanalizadoreak

-         Menuak eta fluxugramak ezartzea

-         Txostenak eta estatistikak diseinatu eta ematea

-         Mezuak landu eta grabatzea

-         Gorabeheren kudeaketa eta euskarria

-         Azpiegituren mantenimendua (bertsioak aldatzea)

-         Berrikusketa eta urtero hobetzeko proposamenak

 

•          Zerbitzu automatikoak      

-         Zerbitzuak ezartzea

-         DLL datu baseekin osatzea

-         Euskarriaren aplikazioaren parametrizazioa (VAS)

-         Mezuak landu eta grabatzea

-         Txostenak eta estatistikak diseinatu eta ematea

-         Gorabeheren kudeaketa eta euskarria

-         Azpiegituren mantenimendua (bertsioak aldatzea)

-         Berrikusketa eta urtero hobetzeko proposamenak

           

•          Ahots zerbitzuak    

-         Zerbitzuak ezartzea

-         Mezuak landu eta grabatzea

-         Txostenak eta estatistikak diseinatu eta ematea

-         Gorabeheren kudeaketa eta euskarria

-         Azpiegituren mantenimendua (bertsioak aldatzea)

-         Berrikusketa eta urtero hobetzeko proposamenak     

Jarduera hauek egiteko BFAk azpiegitura egokiak izan behar ditu (IP telefonia, etab).

 

AGIRIEN ALTA, GRABAZIOA ETA DIGITALIZAZIOA

Agirien alta, grabaketa eta digitalizazio zerbitzua agiri ugari jaso, foru sailetako sistema informatikoetan alta eman, digitalizatu eta egiaztatzean datza. Horrez gain, mintzagai ditugun zerbitzuekin harremanetan dauden eta erabiltzaileek eskatzen dituzten eginkizunak ere burutu beharko ditu.

Dokumentuei Alta emateko, besteak beste, hurrengo jarduerak egiten dira:

•          Dokumentazioa sartzea.

•          Dokumentuak atxiki edota multzokatzea.

•          Zenbatzea.

•          Dokumentu, kaxa eta erreferentziei alta ematea.

•          Informazioa erregistratzea.

Agirien grabaketak, besteak beste, ondorengo jarduerak hartzen ditu barne:

•          Agiriak kutxetan gordetzea, prestatzea eta banatzea.

•          Datuak grabatzea.

•          Datuak egiaztatzea.

•          Grabatutako agiriak kontrolatu eta erregistratzea.

Agiri ugariren digitalizazioak, besteak beste, ondorengo jarduerak hartzen ditu barne:

•          Agiriak kutxetan gordetzea, prestatzea eta banatzea.

•          Editatzea.

•          Orrien digitalizazioa.

•          Digitalizazio-kalitatea kontrolatzea.

•          Digitalizatutako agiriak kontrolatzea eta erregistratzea.

•          Dokumentazioarekin zerikusia duten datuak eta metadatuak integratzea.

•           Gordetzea.

 
 
 
 
 

itzuli